בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס
בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 09-7720207

בדיקת מים לבריכה פרטית

קטגוריות נוספות

הרבה מאוד אנשים נכנסים ויוצאים מהבריכה הפרטית שלכם, ואתם צריכים לדאוג תמיד שהבריכה נמצאת במצב טוב. הרי לא פעם אנו רואים בריכות שעל פניו נמצאות במצב מעולה, אך בפועל המים שלהן לא באמת צלולים כל כך. מהסיבה הזאת האחריות שלכם היא לבצע בדיקת מים לבריכה הפרטית שלכם.

זוהי האחריות שלכם - בדיקת מים לבריכה פרטית

כדי שתוכלו להיכנס לבריכה ללא חשש ביחד עם כל בני המשפחה. מדובר אומנם על משימה שיכולה להיות מעט מתישה, אך ברגע שתבצעו אותה נכון – היא תוכל לשדרג את השהות בבריכה ותאפשר לכם להיות רגועים.

תבחרו מכשירים לניקוי הבריכה

קחו בחשבון כי אתם לא יכולים לראות את כל הלכלוכים שנמצאים בתוך הבריכה, ויש לא מעט זיהומים שעשויים להיות כאלה שלא תוכלו לזהות אותם. לכן בדיקת מים לבריכה פרטית מעת לעת, תאפשר לכם להיות בטוחים כי המים ראויים לרחצה. כי בסופו של יום כל מי שנכנס לבריכה שנמצאת בבית שלכם, הוא נמצא תחת האחריות שלכם – ואתם צריכים להיות מודעים לכך שהבריכה לא מהווה סכנה.

כל כמה זמן צריך לבצע בדיקת מים לבריכה פרטית? 

אין באמת תקופת זמן מוגדרת שבה מוטב שתבצעו בדיקת מים לבריכה פרטית. ההמלצה היא לבצע את הבדיקה כל מספר חודשים, על מנת שתוכלו להיות בטוחים כי המצב של הבריכה הוא מצב טוב. אך אם אתם חוששים כי המים לא מספיק נקיים, תמיד תוכלו לבצע את הבדיקה גם בתקופות זמן שהן קצרות יותר.

מהיום ניתן לבצע בדיקת איכות למים בקלות

תיקון רובוט לבריכה אתם לא יכולים לבצע בעצמכם, אך מה שאתם כן תוכלו לעשות זה לבצע בדיקת מים לבריכה פרטית. אם בעבר היה מדובר על משימה שחייבת להתבצע על ידי אנשי מקצוע, כיום אפילו אתם תוכלו לבצע את הבדיקה על הצד הטוב ביותר. כל מה שאתם צריכים לעשות זה לרכוש ערכות בדיקה פשוטות שיסייעו לכם להבין בדיוק מה מצב המים בבריכה.

הלכתם לאיבוד? תוכלו להיעזר באנשי מקצוע

כמו שבטח הבנתם החשיבות של בדיקת מים לבריכה פרטית היא קריטית, ואתם לא יכולים לקחת אותה כמובן מאליו. לכן אם אתם לא בטוחים שתוכלו להגיע לאבחנה הנכונה, אתם מוזמנים לפנות למרכז הבריכה והספא ואנו נשמח לעזור לכם לבצע את הבדיקה ולהגיע לתוצאה הנכונה ונספר לכם ציוד לבריכה אשר יעזור לכם לשמור על ניקיון וחיטוי המים, תוצאה שעל פיה תוכלו לבצע את כל הפעולות שאתם עומדים לבצע בעתיד – ניקוי הבריכה או אולי חיטוי שלה.

המוצר נוסף לסל הקניות:

להוסיף עוד מוצרים