בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס | משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪ גדרה – חדרה
בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס | משלוח חינם בקניה מעל 199 ₪ גדרה – חדרה
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 09-7720207

מכשיר מלח לבריכה

קטגוריות נוספות

מכשיר מלח לבריכה זה הפתרון עבור הרבה בעלי בריכות אשר לא נהנים מסחיבת ג'ריקנים או ארגזים של כלור והתעסקות ברעלים. שמירה על היגיינה וניקיון הבריכה זה דבר הכרחי בזמן הרחצה. אך למטרה זו עד היום היו קיימים פתרונות בדמות כימיקלים אשר היו פגועים בבריאות המתרחצים בשימוש רב.

היתרונות של מכשיר מלח לבריכה

מכשיר מלח לבריכה מפיק כלור טבעי באמצעות פירוק המלח במים. הכלור המופק מתהליך זה הינו חסר ריח ואינו גורם לצריבות בעיניים ואלרגיות. בנוסף, שימוש במלח לבריכה חוסך לכם את סחיבת הכלור וההתעסקות בו בביתכם ולטווח הארוך שימוש בו חוסך לכם כסף משום ששימוש בו זול יותר משימוש בכלור ללא תופעות לוואי וריח של כלור. בזכות יתרונות אלו של מכשיר מלח לבריכה הוא הפך להיות דבר נפוץ בבריכות רבות.

איך מכשיר מלח לבריכה עובד?

לאחר התקנת המערכת נוסיף את המלח ישירות למי הבריכה. המערכת שואבת את המים המומלחים ומבצעת פירוק כימי של מולקולות המלח ונוצר גז כלור. הכלור מוזרק לתוך המים ומבצע את פעולת החיטוי. לאחר שהמים המוכלרים מסיימים את תהליך הסירקולציה הם חוזרים למכשיר שם הם הופכים חזרה למלח והתהליך חוזר חלילה. במהלך השימוש במכשיר אין צורך להוסיף מלח יותר מפעם או פעמיים בשנה או לאחר שמתרחצים רבים נכנסו לבריכה ומליחות המים אינה מורגשת ואינה מפריעה להנאה ממי הבריכה הנקיים. אם ברצונכם לשמור על מים מחוטאים ונקיים אך ללא עיסוק ברעלים למיניהם, מכשיר מלח לבריכה הוא הפתרון האידאלי עבורכם .חיטוי הבריכה בצורה הטובה ביותר הבריכה הביתית יכולה להיות תוספת אדירה, והיא יכולה להוות נקודת מפגש והנאה עבור כל בני המשפחה. אך בו בזמן, ישנו צורך מתמיד לדאוג לתחזוקת הבריכה על מנת לשמור על בריאותכם. אם לא תדאגו לחיטוי הבריכה, עלולים להצטבר בה חיידקים, בקטריות וכל מיני מזיקים אחרים. מכשיר מלח לבריכה הוא מהפתרונות היעילים ביותר לחיטוי הבריכה באופן עקבי, ומבלי שאתם תצטרכו להיכנס אליה בחשש – או חלילה שהיא תהווה סכנה עבורכם.

מלח לבריכה כתחליף לכלור

הרבה מאוד אנשים רוצים להימנע מלהכניס כלור לבריכה שלהם, והתחליף האידיאלי ביותר הוא מלח לבריכה. בשונה מכלור שעלול להביא איתו לא מעט בעיות עבור חלק מהאנשים, מכשירי מלח נחשבים למאוד בטיחותיים. כך תוכלו לשמור על רמת חיטוי גבוהה, ובו בזמן לא תגרמו לאנשים להימנע מלהיכנס לבריכה. בסוף כל אחד ירצה להנות מהבריכה הביתית, ועם מכשירי מלח לבריכה זה יכול להיות בהחלט משהו שיכול לקרות ללא כל חשש או דאגה. התאימו את המכשיר לסוג הבריכה אם בעבר הייתם צריכים להתפשר על מנת למצוא מכשיר מלח לבריכה ספציפית, כיום המצב שונה בתכלית. הכוח נמצא בידיים שלכם, ואתם יכולים לבחורציוד לבריכה שהכי מתאים לבריכה שלכם. מבלי שתצטרכו להתפשר ומבלי שתצטרכו לוותר על דברים שחשובים לכם. תזכרו כי הויתורים שלכם עלולים להביא למצב שבו הבריכה לא תהיה מחוטא כמו שצריך, ובמצב כזה כל השתכשכות בבריכה עלולה להיות מסוכנת עבורכם או עבור בני המשפחה.

מכשיר מלח לבריכה לחיטוי אוטומטי

לא רוצים לשבור את הראש סביב חיטוי הבריכה? אתם יכולים לגרום לכך שהחיטוי יתבצע באופן אוטומטי. כיום ישנם מכשירי מלח לבריכה אוטומטיים שמורידים מכם את הצורך לבצע פעולות יזומות, המכשיר הוא זה שידאג לחטא את הבריכה על פי ההגדרות שהכנסתם אליו. כך תוכלו לרכוש צנרת לבריכה שתאפשר לכם לדעת כי הבריכה מחוטאת ונקייה מחיידקים ומבקטריות. מכשירי מלח לבריכה לא יעלו לכם ביוקר! השאירו מאחור את כל החששות, כעת מה שאתם צריכים לעשות זה למצוא מכשיר מלח לבריכה שעונה לתקציב שלכם. אם בעבר הייתם צריכים להתאמץ על מנת למצוא מכשירים במחירים הגיוניים, כיום תוכלו למצוא מכשור מתקדם בתקציב לכל כיס. תוכלו למצוא מכשירי מלח לבריכות קטנות במאות שקלים ומנגד מכשירי מלח לבריכות גדולות באלפי שקלים. כך שאין שום סיבה שתחרגו מעבר לתקציב שאותו אתם הקצבתם לעצמכם בתחילת הדרך.

המוצר נוסף לסל הקניות:

להוסיף עוד מוצרים