בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס
בדיקות מים מבוצעות במקום ללא חיוב | מעבדה מורשית של רובוטים דולפין מיטרוניקס
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 09-7720207

מוצרי נירוסטה לבריכה

כאשר אנו מתכננים את בריכת השחייה הביתית שלנו יש דברים שאי אפשר להתעלם מהם. ברוב המקרים אלו אמצעי בטיחות כגון מעקה לבריכה. המעקה משמש אותנו בכמה אופנים- נוחות ביציאה וכניסה מהמים ובטיחות, בעיקר של המשתמשים הצעירים והמבוגרים של הבריכה שלנו.

רוצים לרכוש מעקה לבריכה? רצוי לרכוש מעקות אלומיניום

החיפושים אחר מעקה לבריכה יכולים להיות קצת יותר קשים ממה שנדמה לכם. יש לא מעט סוגים של מעקות, ולכן אתם צריכים לדעת איזה מבין האפשרויות היא הרלוונטית ביותר עבורכם. יש כאלה שמעדיפים לרכוש מעקות העשויים מזכוכית, יש כאלה המעדיפים לרכוש מעקות העשויים מברזל – ואנו נרצה לספר לכם על מעקות העשויים מאלומיניום. נכון להיום מדובר על הבחירה הכי אידיאלית שתוכלו לעשות, בחירה שתוכל לספק לכם הרבה מאוד יתרונות שלא קיימים באף אחת מהאפשרויות האחרות.

אלומיניום עמיד במיוחד בפני רטיבות

כאשר אתם בוחרים מעקה לבריכה, אתם צריכים לקחת בחשבון את הרטיבות שאיתה אתם תאלצו להתמודד. הרטיבות היא עובדה מוגמרת, והיא לא תהיה רלוונטית אך ורק כאשר יורד גשם. לכן עליכם לבחור מעקה שיהיה מספיק עמיד בפני רטיבות, האלומיניום הוא החומר האידיאלי ביותר במצב הזה. מדובר על חומר גלם שעמיד במיוחד בפני רטיבות, והוא כמובן לא ישחק בגללה.

אלומיניום עמיד במיוחד בפני חום

בישראל, בעיקר בימות הקיץ החום יכול להיות בלתי נסבל – ולא מעט חומרי גלם יתקשו להתמודד עם החום הקיצוני. מעקות העשויים מזכוכית או מפלסטיק עלולים להיהרס ממש רק בגלל הטמפרטורות הגבוהות, ולכן אתם צריכים לחשוב מחוץ לקופסא בכדי שתוכלו לבצע את הרכישה הטובה ביותר. מעקה לבריכה מאלומיניום יהיה הבחירה הנכונה בגלל שהוא עמיד גם בחום, והוא לא ישנה את איכותו בגלל מזג אוויר חם במיוחד.

קל מאוד לעצב אלומיניום

עוד יתרון משמעותי של מעקה לבריכה מאלומיניום בהשוואה לחומרים אחרים הוא שקל מאוד לעצב את האלומיניום. כך שתוכלו לקבל את התוצר הטוב ביותר, ותוכלו לעצב את הבריכה בעזרת מעקות מסוגננים באיכות ללא פשרות. כך שאם תמיד חלמתם לקחת את הבריכה שלכם קדימה, בעזרת מעקות אלומיניום תוכלו לעשות זאת ללא צל של ספק – ומבלי שאתם תרגישו מידה מסוימת של חרטה.

עלות כספית הגיונית והוגנת

בין אם תרכשו כימיקלים לבריכה, ובין אם תרכשו סתם מעקה לבריכה – אתם תרצו לעשות זאת במחיר האטרקטיבי ביותר, בכל זאת מדובר על הוצאה שעשויה להיות גדולה יותר ממה שנדמה לכם. לכן מעקות העשויים מאלומיניום לרוב יהיה זולים יותר מאשר מעקות העשויים מחומרי גלם אחרים. כך שתוכלו להוסיף עוד אביזרים לבריכה, ולהפוך את השהות בה להרבה יותר נעימה. בסוף השהות בבריכה חייבת להיות הכי טובה שיש, חוויה שלא תוכלו להסביר אותה במילים.

סולם לבריכה נחוץ להקל על הכניסה והיציאה מהבריכה. מכיוון שאין דבר יותר מהנה מאשר לבלות את שעות הצהריים החמות בישיבה על שפת הבריכה, בטח כאשר מדובר על בריכה ביתית שתוכלו להיכנס ולצאת ממנה מתי שמתחשק לכם. מדוע מוצר זה הוא מוצר חובה? מה חשוב מאוד שתדעו לפני שאתם רוכשים סולם לבריכה? אנו החלטנו להרים את הכפפה על מנת לסקור בפניכם את התחום על בוריו – כך תוכלו לעשות רכישה נבונה.

מתי חובה להתקין סולם בבריכה?

החוק מאוד ספציפי בכל מה שקשור להתקנתו לבריכה פרטית. במקרה שבו הגובה של הבריכה הוא מעל 1.2 מטר, ישנה חובה על פי חוק להתקינו אשר אמור להוות תחליף למדרגות, ובמקרה שבהן יש מדרגות כמובן שלא צריך להתקין גם סולם. המטרה היא שכל מי שנכנס או יוצא מהבריכה יוכל לעשות זאת בקלות, ובכך הוא לא יסכן את עצמו או את שאר האנשים הנמצאים בקרבת מקום.

האם רצוי לקנות סולם לבריכה מברזל?

אחת מהאפשרויות השכיחות ביותר היא רכישת סולם העשוי מברזל לבריכת השחייה. היתרון המשמעותי ביותר של אביזר מהסוג הזה זוהי כמובן העמידות הגבוהה שלו, הוא יוכל להחזיק מעמד זמן רב ולשרת אתכם לאורך תקופה ארוכה. אך החיסרון שלו הזה הוא שהוא עשוי לצבור חלודה עם הזמן, ואתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו תצטרכו להחליף מוצר בטיחותי זה באופן שכיח – מצב שאנשים עשויים לרצות להימנע ממנו במצבים שונים.

האם רצוי לקנות סולם לבריכה מפלסטיק?

בדומה לרכישת פסיפס לבריכה, גם כאשר רוכשים סולם לבריכה יש יותר מאפשרות אחת. היתרונות העשויות מפלסטיק זה המחיר הזול שלו, מחיר שיאפשר לכם לרכוש כמה סולמות שאתם רוצים ואפילו לבחור בסולמות איכותיים יחסית. אך החיסרון הבולט של סולמות שכאלה הוא היותם הרבה פחות עמידים, ואתם עשויים לראות אותם נשברים לא פעם ולא פעמיים.תתייעצו עם אנשי מקצוע מיומנים- אפילו אם מדובר רק על רכישת מוצר בטיחותי זה, מוטב שלא תעשו את הבחירה על רגל אחת – בסוף מדובר על אביזר שאמור לשמור על הבטיחות שלכם. אביזרים לבריכה לא רוכשים בצורה לא יסודית, כי בסוף אתם עלולים למצוא את עצמכם במצב שבו אתם זורקים כסף ללא הבחנה. לכן תמצאו אנשי מקצוע שמיומנים בתחום שיוכלו לסייע לכם לעשות את הבחירות הנכונות ביותר עבורכם.

המוצר נוסף לסל הקניות:

להוסיף עוד מוצרים